دنیای شگفت انگیز
دنیای شگفت انگیز

 

با سلام

مطمئن هستم همه ی شما یک قسمت خداحافظ بچه را دیده اید.

می توانیم در مورد این سریال در بخش نظرها بحث کنیم.(لطفا از گل واژه استفاده نکنید)

من هم نظرم را می گویم.

انتقاد:هیچ آدمی در دنیا وجود ندارد که به خاطر بچه دزدی کند.

تعریف:فیلم با احساسی بود و من را مجبور می کرد سریال را دنبال کنم.

مریم



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت18:09---16 شهريور 1391
ببخشید
نارسیس خانم
شما هم یکم تند صحبت کرده اید!
و آقا رضا نباید به شما می گفت فزول
ولی به نظر من لوگوی خییییییییییییییلی زیبایی ساخته
شما فتوشاپ بلدید و با فتوشاپ لوگو می سازید ولی شاید نتوانید با پینت بسازید.پس ایشان نیز خلاق هستند.


یکتا
ساعت12:31---15 شهريور 1391
به نظر من خیلی مزخرف بود مثل چمدان. فقط راز پنهان خوب بود

رضا
ساعت13:38---14 شهريور 1391
برو بابا
مرتضی من بچه می خواهم.(خییییییییییلی خنده دار بود.)چمدان اصلا مزخرف نبود.هم طنز بود و هم اخلاقی که
کسانی که اخلاق ندارند هیچی ازش
نمی فهمند


ملینا
ساعت13:35---14 شهريور 1391

خییییییییییییییییییییییییییییلی فیلم خوبی بود.هر چی باشه از چمدان که بهتر بود.

چمدان واقعا مزخرف بود.از اولش معلوم بود چی می شد!



reza
ساعت13:33---14 شهريور 1391

سلام
کلا ما از این فیلم هیچی نفهمیدیم!

فیلم فقط چمدان



ريحانه
ساعت12:55---13 شهريور 1391
سلام آخر نفهميديم خداحافظ بچه بود يا شيدايي.
اگر خداحافظ بچه بود كه به نظر من اصلا خيالي نيست آدم هر چيزي رو كه خيلي دوست داشته باشه و نتونه بهش برسه به خاطرش دزدي ميكنه.فيلم فوق العاده اي بود.


سارا
ساعت12:43---12 شهريور 1391

سلام
من هم با تو موافقم.من از این فیلم خیییییییییییییییییییییلی بدم آمد چون خیییییییییییییییییلی خیالی بود .

پاسخ:سلام.گلم حق با تو است.ولی هر فیلمی یک جنبه مثبت هم دارد.ولی این نظر شخصی تو بود.



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




نوشته شدهشنبه 11 شهريور 1391برچسب:, توسط  .
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.